Take a fresh look at your lifestyle.

اینوگرافیک عوامل تخریب برندتان

275

برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی
و مزیت‌هایی است که ذهن
 بازار هدف را اشغال نموده‌است. برند
 شامل همه احساسات، ویژگی‌ها و مفاهیمی است که
به یک نام گره خورده است؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.

 برند معمولاً برای
اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد.
 به بیان دیگر
«برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرت‌مند آن‌هایی هستند که افراد نسبت
به آن‌ها حس مالکیت دارند .در این راستا موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات
موردتوجه شرکت‌ها می‌باشد و شرکت‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای کسب و جلب
وفاداری مشتریان می‌باشند.

ادامه مطلب
مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.