Take a fresh look at your lifestyle.

چه کار کنیم تا مشتری حتما خرید کند؟

272

محققان بازار، مشاوران و فروشندگان مدت ها است که
تلاش می کنند علم را وارد هنر بازاریابی کنند و هدف نهایی تمام آنها جدا کردن
مشتریان از پول هایشان است ! جدایی که منجر به رسیدن آنها به محصولات و خدمات ما
می شود.

مارک بابچ پس از مشاهده بازارها و فروشگاه های
مختلف در بسیاری از کشورهای دنیا، یادداشتهایی نوشته است که می گوید، کدام
فروشندگان در فروش خود موفق تر بوده اند. او در سفرهایش و مشاهده فروشندگان مختلف
یک نکته را به روشنی دریافته است: در حالی که کالاها، مخاطبان، قیمت ها متفاوت
بوده است، اما اصول بازاریابی در آنها تفاوتی نمی کرده است.

ادامه مطلب
مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.