Take a fresh look at your lifestyle.

چرا تبلیغات شما شکست می‌خورد؟(بخش اول)

286

به جای ایجاد یک کمپین
تبلیغاتی فقط یک بار تبلیغ می‌کنید

اگر شما به ندرت دست
به تبلیغ می‌زنید فقط پول خود را هدر می‌دهید. هیچ وقت سعی نکنید با کم کردن تعداد
دفعات تبلیغ یا کاهش دامنه انتشار آن، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید
.

در جای نامناسب تبلیغ می‌کنید
مهم است که زمانی را
جهت شناسایی محل‌های مناسب جهت انتشار تبلیغاتتان صرف کنید. مجلات مخصوص خردسالان
جای مناسبی برای تبلیغ خدمات مربوط به برنامه‌ریزی مالی شرکت‌ها نیست.

ادامه مطلب
مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.