Take a fresh look at your lifestyle.

۷ نکته بازاریابی محتوا از دید کارشناسان(بخش اول)

269

بازاریابی
محتوا یکی از داغ ترین مباحث در دنیای بازاریابی است. در واقع، با توجه به گزارش اوراکل
،نشان می دهد که
۷۳ درصد از بازاریابان برنامه ریزی بهتری  برای صرف ایجاد محتوا در سال ۲۰۱۵ در مقایسه با سال  ۲۰۱۴   کردند.

امروزه
۸۰ درصد تصمیم‌گیرندگان کسب‌وکار ترجیح می‌دهند که برای بازاریابی
خود اطلاعاتی به صورت یادداشت بدهند تا به صورت یک تبلیغ و آگهی این کار را انجام
دهند.
۷۰ درصد از این افراد می‌گویند که بازاریابی محتوا به آنها احساس
نزدیک‌تر بودن به شرکت‌های حمایت‌کننده می‌دهد، در حالی که،
۶۰ درصد از آنها می‌گویند که محتوای شرکت به آنها کمک می‌کند که
تصمیمات بهتری در مورد تولید بگیرند.
 

ادامه مطلب
مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.