Take a fresh look at your lifestyle.

بازار یابی اجتماعی : حرکتی درست در جهت اینکه محصولات شما بهتر دیده شود.

298

بازاریابی اجتماعی” اولین بار در سال ۱۹۷۱ توسط
فیلیپ کاتلر و جرالد زالتمن بیان شد و از پیکره دانش های گوناگون از قبیل
روانشناسی، جامعه شناسی، انسان شناسی، دانش سیاسی و تئوری های ارتباطی به همراه
زمینه های علمی در تبلیغات، روابط عمومی و تحقیقات بازار طراحی شده است
.

ویژگی منحصر به فرد
بازاریابی اجتماعی این است که اصول و روش های بازاریابی تجاری را برای تحلیل جامعه
و سلامت اجتماعی آن به کار می گیرد. این ایده در سال ۱۹۵۱ توسط ویب مطرح شد. وی جامعه
بازاریابی را با این پرسش به چالش کشید که: “چرا نمی توان برادری و اخوت و تفکر
منطقی را مانند صابون برای فروش به جامعه عرضه نمود؟”

ادامه مطلب
مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.