Take a fresh look at your lifestyle.

ارتباط، اعتماد و اعتبار سه اصل مهم و اساسی

330

کسب اعتبار شخصی برای شرکت شما ممکن است که سال‌ها طول بکشد ولی ممکن هست که در چشم بر هم زدنی هم از بین رود. به همین دلیل شرکت های پیشگام، در زمان حال، بیشتر از همیشه از قدرت بهره برداری از خواسته های مشتریانشان آگاه هستند.

همون طور که می‎دانید در دنیای امروز که بر پایه رسانه های  مشتری مدار است مشتریان دارای قدرت و اظهار وجود بیشتری می‌باشند.

مشتریان بیشتر از آن که به برندها اعتماد کنند به یکیدگر اعتماد می‌کنند

در واقع  ۷۵ درصد از خریداران اظهار می‌دارند که برایشان مهم هست که قبل از خرید نظرها و بررسی های آنلاین را مورد توجه قرار دهند.

ما معتقدیم که شرکت‌ها می‌بایست فرصت را برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان غنیمت بشمارند و ارتباط‌های دوسویه آنلاینی که در حال شکل گیری هستند را جهت دهند. به راستی که چگونه این امر را ممکن بسازیم؟ ساده هست!

what-were-talking-about-when-we-talk-about-innovation-daic-82415-2-638

کاری کنید که برندتان سر زبان ها باشد

شاید ایجاد کمپین های مردمی برای برندتان روش خوبی باشد. مردم دوست دارند تجربه های خود را با هم در میان بگذارند. پس اول از همه سعی کنید:

  • محیطی را ایجاد کنید که مشتریان سابق برندتان بنوانند به مشتریان بلقوه مشاوره بدهند.
  • از نظر های منفی استقبال کنید. این اجازه را بدهید که مشتریان راضی و ناراضی شما با هم روبه رو شوند! مطمئن باشید این رویارویی، آدم های بی طرف را به خود جذب خواهد کرد.
  • برندها باید اعتماد مشتریانشان را بدست بیاورند، اعتمادی که باعث اعتبار دادن به شرکت می‎شود و حال، بیشتر از همیشه، اعتبار شخصی شرکت شما باید خودش را نشان دهد.

نظر شما چیست؟

شما هم می‎توانید دیدگاه خود را از طریق فرم قرار گرفته در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

The post ارتباط، اعتماد و اعتبار سه اصل مهم و اساسی appeared first on کاریا.

کاریا

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.