Take a fresh look at your lifestyle.

6 اشتباه که منجر به شکست کسب و کار اینترنتی خواهد شد

0 188

6 اشتباه که منجر به شکست کسب و کار اینترنتی خواهد شد

 شما باید هیجان‌زده باشید وقتی که در فکر فرصتی برای پول درآوردن از کسب و کار آنلاین هستید. در آسودگی خانه‏ تان، شما محصولات دیجیتال ‏تان را می‌فروشید و «درآمدی غیرفعال»  ایجاد می‌کنید ، شما در زمانی که خواب هستید هم پول درمی‌آورید.

۳ میلیارد نفر در سرتاسر جهان هر روز به اینترنت متصل می‌شوند و تا زمانی که دسترسی به اینترنت در کشورهای مختلف جهان در حال رشد باشد این عدد هر روز افزایش خواهد یافت.

اگرچه فرصت به دست آوردن درآمد آنلاین حقیقی است، اکثر افرادی که کسب و کار اینترنتی را شروع کرده ‏اند قبل از به دست آوردن درآمد ، از آن خارج می‌شوند. اگر شما نیز می‌خواهید درآمد ثابت از طریق کسب و کار اینترنتی داشته باشید، باید اطمینان حاصل کنید که به این ۶ حوزه مسلط هستید و آنها را در کسب و کار اینترنتی تان به خوبی پیاده سازی کرده باشید.

۱- وب سایت تان گیج کننده است

اگر شخصی وارد سایت شما شود، شما تنها ۷ تا ۳۷ ثانیه زمان خواهید داشت تا او را به ماندن و جستجو کردن ترغیب کنید. اگر سایت‏تان گیج کننده باشد، آن‌ها احتمالاً برای همیشه خواهند رفت. یک سایت ساده و تمیز بدون «تب‏های» زیاد بهترین را ه ارتباط است. بهتر است واضح باشد که چه چیزی از افرادی که به سایت شما در بار اول سر می‌زنند می‏خواهید.

۲- صفحه «درباره ما» شما ، افراد را مأیوس می‌کند

بیشتر از هر چیزی مردم به دنبال ارتباط واقعی هستند. یکی از بهترین جاهایی که این ارتباط را می‌توانید فراهم کنید صفحه «درباره ما» شما می‌باشد. وقتی که در این صفحه از زبان سوم شخص استفاده می‌کنید، شما موفقیت‌هایی که از طریق این ارتباط می‌خواستید داشته باشید را از دست می‌دهید. اکثر مردم شما را از این صفحه خواهند شناخت، بنابراین آن‌ها تصور خواهند کرد که شما ضعف‌هایتان را کم رنگ کرده‌اید.

 

کسب و کار اینترنتی

 

پس صفحه «درباره ما» را به صورت اول شخص بنویسید و داستانتان را فرای کسب‌وکارتان بیان کنید با همه کاستی‏ها و فراز و فرود‏ها در این صورت شما رابطه ‏ی برای کسب‌وکارتان در آینده ایجاد خواهید کرد.

۳- لیست ایمیل‏هایتان را نساخته ‏اید

امروزه، پیروی زیاد از شبکه ‏های اجتماعی و بازاریابی در آن‌ها یک اولویت محسوب می‏شود. در زمانی که شبکه ‏های اجتماعی امروزه نقش عظیمی در بازاریابی و کسب‌وکار بازی می‏کنند، آن‌ها بهترین راه برای جذب مشتری نیستند. وقتی شما به شبکه ‏های اجتماعی اعتماد می‌کنید در زمانی که شبکه ‏های اجتماعی سیاست‏ های خود را تغییر می‌دهند شما در وضعیت نا امیدکننده‌ای قرار می‌گیرید. وقتی کسی در لیست ایمیل شما قرار می‌گیرد شما صمیمیت بیشتر و فرصت کنترل‏پذیری بیشتری برای صحبت با آن‌ها خواهید داشت. نسبت آگاهی از ایمیل به مراتب بالاتر از شبکه ‏های اجتماعی است.

۴- شما به طور فعالانه ایجاد مخاطب نمی‏کنید

خون حیاتی هر تجارتی، ایجاد مخاطب جدید است ، که برای کسب و کار اینترنتی هم تفاوتی ندارد. شما باید فعالانه روش‌هایی برای جذب مشتری فراهم کنید مانند مصاحبه در پادکست‏ها، نوشتن برای نشریات بزرگ، حضور در «یوتیوب و آپارات» و بسیاری روش‌های دیگر. هر شخصی گزینه‌های مناسب برای جذب مشتری دارد.

۵- شما به اندازه کافی نمی‌فروشید

فروش در هر زمانی معقول به نظر نمی‌رسد، اما این موضوعی است ضروری و به ویژه برای کسب‌وکاری اینترنتی ، دلیلی که تعداد بسیار زیادی از کسب‌ و کارهای اینترنتی  درآمدزا نیستند به این علت است که آن‌ها به اندازه کافی نمی‏فروشند. به خاطر بسپارید که هر شخصی آن چیزی که شما برای ارائه گذاشته‌اید را به مراتب بیشتر از آن چیزی که در ذهن دارد را می‌بیند. اگرچه احساس می‏شود که شما همیشه در حال فروش هستید، اما واقعیت این است که شما نمی‌دانید چه کسی چه چیزی را می‌بیند.

۶- شما چندین منبع درآمدی ندارید

اعتماد به یک درآمد بسیار خطرناک است. متداول‏ترین راه برای کارآفرینان کسب و کار اینترنتی انجام خدماتی مانند مشاوره می‏باشد. قسمت غیر فعال کسب‌ و کار اینترنتی قسمت پر رمز و راز آن نیز است. وقتی مشاوره مشتریان متوقف شود، کسب‌وکارتان از بین می‏رود. داشتن چندین منبع درآمد  می‏تواند ثبات و آرامش ذهنی را برایتان به ارمغان آورد. تا آنجایی که امکان دارد روش‌های درآمدزایی را متنوع سازید و هر قسمت از آن را توسعه دهید.

درآمدزایی اینترنتی چیز نادری نیست. شما هم می‌توانید کسب و کار اینترنتی سودآوری را شروع و گسترش دهید. به این علت که شما آزادی عمل در زندگی دارید، کسب و کار اینترنتی عالی است. من این مقاله را در حالی که در سفر هستم نوشتم و این در صورتی است که کسب و کار اینترنتی من در حال درآمدزایی برای من است. این مهم نیز می‌تواند برای شما نیز محقق شود اگر از انجام این ۶ اشتباه در کسب‌وکارتان خودداری کنید.

منبع: به ایده

ارسال یک پاسخ