تنگناها و محدوديتهاي تبليغات اينترنتي در ايران
با توجه به ويژگيها و ماهيت صنعت تبليغات اينترنتي ايران، چنين به نظر ميرسد که پنچ گروه عمده در اين صنعت نقش ايفا ميکنند. اين پنج گروه شامل ناشران اينترنتي، سازمانهاي توليدي و خدماتي، شرکتهاي تبليغاتي، دولت و مخاطبين تبليغات ميباشند. با توجه به ويژگيها و ماهيت صنعت تبليغات اينترنتي ايران، چنين به نظر ميرسد که پنچ گروه عمده در اين صنعت نقش ايفا ميکنند. اين پنج گروه شامل ناشران اينترنتي، سازمانهاي توليدي و خدماتي، شرکتهاي تبليغاتي، دولت و مخاطبين تبليغات ميباشند. در زير مشکلات و محدوديتهاي تبليغات اينترنتي در ايران به تفکيک گرو ههاي فوق الذکر آمده است:
خانه کارآفرینان ایران –
نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.